بهترین مدل سبزی خرد کن
نوشته شده توسط : درسا حسینی

سبزی از دسته مواد غذایی محبوب در بین خانواده ی ایرانی می باشد که می شود آن را در هر سفره ای پیدا کرد. در این مقاله قص داریم به بررسی بهرتین مدل های سبزی خرد کن در بازار بپردازیم و آن ها را برای خرید انتخاب بکنیم. خرید یک دستگاه سبزی خدر کن با کیفیت بسیار بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسیار مهم است چه مارکی را انتخاب می کنید تا هم طول عمر بالا داشته باشید و هم بتواند جواب نیاز و حواسته های شما را بدهد. از دسته بهترین بهترین مدل هایی که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم می شود به مارک هایی همچون آکا الکتریک ، سبزی خرد کن ایران و... نیز اشاره کرد که در این مقاله قصد داریم به بررسی ان بپردازیم و جزیئان آن را بررسی بکنیم. اما ابتدا بیایید به بررسی بهترین سبزی خرد کن های موجود در بازار بپردازیم.

انواع دستگاه سبزی خردکن‌:


سبزی خردکن های خانگی: این مدل سبزی خرد کن ها معمولا برای مصارف خانگی که سبزی در حجم کمتری خرد می‌شود کاربرد دارند و معمولا جنس تیغه های آنها از استیل ضد زنگ است که بسیار برنده می‌باشند. لازم است بدانیم که دور موتور در بیشتر سبزی خرد کن‌های خانگی ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

سبزی خردکن های صنعتی: این مدل سبزی خردکن‌ها بیشتر در مصارف صنعتی مثل: هتل ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابعاد این مدل سبزی خرد کن ها بزرگتر است و در نتیجه حجم بیشتری از سبزی را می‌توان با آن خرد کرد.

 

بررسی بهرتین سبزی خرد کن های ایران برای خرید 

 

سبزی خرد کن سبزی ایران مدل SIN-16

ابعاد ۲۵×۴۹ سانتی‌متر

وزن ۷.۲۰ گرم

اقلام همراه محصول یک عدد کفگیر پلاستیکی یک عدد سوهان درب شیشه ای بسته بندی مناسب

سایر ویژگی‌ها

دور موتور:۱۴۰۰ دور در دقیقه با الکترو موتورهای فن دار بهداشتی تیغه استیل قطر ۲۵ دستگیره در از جنس پلاستیک،اتصال با پیچ و واشر زوار فلزی در قابلیت چرخش تیغه به چپ یا راست پایه پلاستیکی دارای دریچه خروجی کابل و کلید با کیفیت

طول سیم ۱.۵ سانتی متر

توان ۲۲۰ وات

ظرفیت ۳ لیتر

جنس بدنه : استیل ضدزنگ

 

۲. سبزی خردکن ایرانی دیسینی مدل 001

سبزی خرد کن دیسینی مدل ۰۰۱ هم از جنس استیل است. علاوه بر بدنه، جنس تیغه هم از استیل ساخته شده و به ادعای شرکت سازنده آن، در عرض ۳۰ ثانیه، سبزی‌ها را کاملا خرد و ریز می‌کند. در قسمت پایینی دستگاه، یک عدد فن در نظر گرفته شده است که باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود و نمی‌گذارد موتور وسیله بیش از حد داغ شود.

با خرید این دستگاه، یک عدد سنگ تیزکُن هم دریافت خواهید کرد. این سنگ برای تیز کردن تیغه سبزی خرد کن کاربرد دارد. کاردک هم زدن سبزی هم یکی دیگر از اقلامی است که همراه با وسیله به خریدار داده می‌شود.

ویژگی‌ها و مشخصات دیگر
وزن کلی این دستگاه حدود شش کیلوگرم است. پس یادتان باشد که جابجایی و انتقالش کار چندان ساده‌ای نیست. ضمن اینکه نگهداری یک وسیله بزرگ و سنگین در منازل نه چندان بزرگ امروزی تاحدی دشوار خواهد بود. پس اگر در نگهداری وسیله محدودیت‌هایی از نظر جا و مکان دارید حتما قبل از خرید، دقت کافی داشته باشید. قیمت این دستگاه حدود ۲۸۰ هزار تومان است.

 

۳. سبزی خردکن ایرانی آکا الکتریک مدل Sahand 3000

آکا الکتریک هم شرکت ایرانی دیگری است که با در نظر گرفتن نیاز و خواسته مشتریان وطنی، اقدام به طراحی و تولید دستگاه سبزی خرد کن می‌کند. موتور دستگاه تولیدی آکا الکتریک مدل Sahand 3000 ، سیصد و پنجاه وات است و حجم زیادی سبزی را در مدتی کوتاه خرد می‌کند. بدنه این وسیله، تلفیقی است از فلز و پلاستیک و ظرفیت مخزن آن حدود سه کیلوگرم است. این میزان از سبزی برای مصارف خانگی کاملا مطلوب خواهد بود.

از نکات قابل توجه این محصول باید به میکروسوئیچ ایمنی اشاره کرد. یعنی کلیدی در این دستگاه تعبیه شده است که تا در جایگاهی ثابت قرار نگیرد، روشن نمی‌شود. علاوه بر نشان ملی استاندارد، وجود گواهی‌هایی مانند ایزو ۹۰۰۱، ایزو۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۸۰۰۱ هم از نکات مثبتی است که باعث می‌شود در میان گزینه‌های موجود برای خرید به این دستگاه هم فکر شود.

ویژگی‌ها و مشخصات دیگر
در قسمت گلویی موتور این دستگاه سبزی خرد کن، کاسه نمد آب‌بندی وجود دارد و آب سبزی به هیچ عنوان وارد موتور نمی‌شود. با خرید سبزی خرد کن آکا الکتریک به شما یک عدد کف‌گیر پلاستیکی به همراه سنگ مخصوص تیز کردن تیغه هم داده می‌شود. از این وسیله می‌توانید برای آماده‌سازی ترشی و خرد کردن کلم و سبزی‌های لازم برای آن هم استفاده کنید.

 

جمع بندی 

در خرید یک دستگاه سبزی خرد کن باید علاوه بر قدرت موتور آن به کیفیت طراحی و ساخت هم دقت کنید. اگر وسیله ابعاد و وزن زیادی داشته باشد، نگهداری و جابجایی آن کمی دشوار خواهد شد. این وسیله برای کسانی که عاشق مهمانی‌های بزرگ هستند و دوست دارند که سبزی خورشت پرطرفدار قرمه‌سبزی یا آش‌های خوشبوی ایرانی را خودشان درست کنند بسیار مناسب خواهد بود.

  





:: برچسب‌ها: بهترین مدل سبزی خرد کن ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: